Telkibánya – Életmód tábor 2013

“Nagyon vártuk már, hogy odaérjünk.
A buszon is remek hangulat volt. Egy másik iskolával, Krasznokvajdával utaztunk. Amikor megérkeztünk, nagyon megtetszett a tábor. Elfoglaltuk a szállásunkat, és megbeszélést tartottunk. Megnéztük a tábort és a települést. Sok gyereket megismertünk, barátkoztunk. Nagyon sok jó programot szerveztek nekünk. Voltunk az Ósva völgyében túrázni, hosszú út volt, de megérte. Ellátogattunk a kalandparkba, ez mindenkinek tetszett és jól éreztük magunkat. Aznap még gyöngyfűzésen is részt vettünk. Másnap végigsétáltunk a falun, nagyon szépen rendben tartott község Telkibánya. Sok nevezetességet és új dolgot láttunk: pl.: kopjafás temető, Ispotály, millenniumi emlékmű. Délután még a Bányász-múzeumban is voltunk.
Minden nap előadást tartottak nekünk az egészséges életmódról, drogról, bűnügyi megelőzésről és az elsősegély-nyújtásról. Minden nap nagyon finom, meleg ételt kaptunk.
Mindenki élményekben gazdagon tért haza. Ha lehetne, még szívesen visszamennénk.”